Administratief Medewerker Verkoopondersteuning (12 uur)

Ben jij handig met Excel en ERP software? Op ons verkoopkantoor in Raalte zoeken we een administratief medewerker (plm. 12 uur per week) die Excel voorraadlijsten van kwekers gaat inlezen in onze verkoop-database . Je bent een slimme en enthousiaste parttimer die graag in een dynamische verkoopomgeving werkt.
 
Onze Administratief Medewerkers Verkoopondersteuning verwerken plantengegevens van kwekers uit heel Europa. Dit zijn voorraadlijsten van bomen en tuinplanten die we dagelijks invoeren in ons maatwerk ERP systeem Vitum. Ontbreekt er plantendata dan gaan we op zoek.
De ERP Software is real-time gekoppeld aan onze website, dus een snelle en juiste invoer van data is heel belangrijk. Je bent dus een belangrijke schakel in onze informatievoorziening richting de hovenier.
 
Je werkzaamheden?
– Converteren Excel data naar ERP Software
– De juistheid van de data controleren en aanvullen
– Bij gebleken geschiktheid kunnen we je taken in verkoop verder uitbreiden
 
Pas jij binnen ons profiel?
– MBO denk- en werkniveau
– Uitstekende kennis van Excel
– Ervaring met ERP-systemen
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord- en schrift
– Secuur in je werkwijze
– Je werkt snel en efficiënt
– Interesse voor tuinplanten
 
Is dit een mooie baan voor jou? Ben je 12 uur per week beschikbaar en voldoe je aan het profiel ?
 
Reageer dan zo snel mogelijk! Bel naar 0572 352 131 en vraag naar Olaf Nijenkamp of Irma Nijenkamp. Of stuur je motivatie en cv per mail; irma@olaf-nijenkamp.nl